קו חדש במדיה


Your marketing-solution ON line & on the stret


 

 



 

 

אינדקס האתרים 


מחירון למוצרי דפוס

  פרסום-ברשתוברחובON LINE   And   ON THE STRET  

הגענו לפרסום ושיווק באינטרנט בשל צורך ורצון לשדרג את שיווק המוצר  היחודי שלנו הנדרש בכל העולם.

התחלנו לפרסם את השירותים שלנו באתרים המיוחדים לזה ולאט לאט התחלנו לישם את התכנית האסטרטגית שלנו בכדי להתמקם  בנקודות החיפוש הראשונות .

אנו נעזרים בגדולי הקופירייטרים בעולם בכדי להעמיד גם אתכם במקום הראשונ .נח.נחמ..

 

בכדי להבין קצת יותר את הדרך הייחודית בה אנו משתמשים    כנסו לכאן   הפרסום באינטרנט עובד.

יותר ויותר מחקרים מוכיחים שהפרסום באינטרנט נותן תוצאות טובות גם ברמת חיזוק המותג ולא רק ככלי לשיווק ישיר וליצירת פניות. תכניסו את זה לראש

 

שוחחתי באחרונה עם מנהל שיווק של חברת שירותים פיננסיים על אפשרות לפרסום באינטרנט. "כן", הוא אמר, "האינטרנט הוא האמצעי הטוב ביותר ליצירת פניות". "ומה לגבי המיתוג שלך?" שאלתי. "את זה עושים באמצעות המדיה ולא באינטרנט", הוא ענה בלי היסוס.

האינטרנט נתפס כיום ככלי האולטימטיבי ליצירת תגובה ישירה לפרסום, אבל זו רק חלק מהתמונה. מה עם תרומת הפרסום באינטרנט לחיזוק המותג? יותר ויותר

 

מחקרים מוכיחים שהפרסום באינטרנט נותן תוצאות טובות ברמת חיזוק המותג ולא רק ככלי לשיווק ישיר וליצירת פניות.

חברת Dynamic Logic, המובילה בארה"ב בתחום המחקרים הכמותיים באינטרנט, פרסמה בשנה שעברה מספר מחקרים המוכיחים שהפרסום באינטרנט יכול לתרום משמעותית לחיזוק המותג. המחקרים התבססו על מאגר של 10,000 פרסומות באינטרנט ומיליון סקרי גולשים, ואפשרו מעקב ארוך טווח אחרי תפיסות קבוצת המחקר של צרכנים שנחשפו לפרסום באינטרנט.

המחקרים השוו בין תפיסות המותג של קבוצת צרכנים שנחשפו לפרסום באינטרנט לעומת קבוצת ביקורת של צרכנים שלא נחשפו. נמצא, שהפרסום באינטרנט תרם לגידול בכל הפרמטריים התדמיתיים הבאים בשיעור שנע בין 6% ל- 42%. ואלו הפרמטרים:  מודעות נעזרת למותג; קישור בין המסר בפרסום למותג; אהדה וכוונות רכישה.

אבל מעבר לכל אלו, המחקרים הנ"ל מוכיחים שהשימוש בסרטוני וידאו בפרסום אינטרנט תורם אף הוא לחיזוק המותג. הממצא המעניין היה ששימוש בפרסומות שכוללות סרטוני ווידאו או מרכיב שמע (אודיו) מגדילות את רמת המודעות למותג ב-10%.

תרומת סרטוני הווידאו (brand lift ) בפרמטרים התדמיתיים הייתה מובהקת:

גידול בשיעור של 14.4% בקישור בין המסר הפרסומי למותג.

גידול של 5% ברמת האהדה למותג.

גידול של 4.8% בכוונות רכישה.

המחקר בדק בנוסף האם התרומה בפרמטרים התדמיתיים נוצרת בפרסום למוצרים קיימים או למוצרים חדשים. הממצאים הראו חד-משמעית כי הפרסום באינטרנט תורם למותג, הן בפרסום למוצרים קיימים והן בפרסום למוצרים חדשים.

תשואה כפולה

המסקנה העולה מכל אלו היא שהתשואה על ההשקעה בפרסום באינטרנט (ROI) היא כפולה: הן ברמת המיתוג והן ברמת יצירת הפניות, וזוהי מסקנה אסטרטגית לכל המפרסמים שמודעים כיום בעיקר להיבט של תגובה ישירה שהאינטרנט מצטיין בו (קליקים, וכול') לכן יש להתייחס לאינטרנט ככלי לגיטימי בתמהיל הכלים שעומדים כיום בפני מנהל המותג.

המפרסמים המובילים בארה"ב כבר נוכחו בתרומת הפרסום באינטרנט למותגיהם , לדוגמא: חברת קוקה קולה השיקה את מותג Cherry Coke בבלגיה רק באמצעות קמפיין פרסום באינטרנט, באתר MSN בבלגיה. כאשר היעד היה לשכנע בני נוער ובוגרים צעירים לנסות את המשקה.

חברת המחקר Dynamic Logic מדדה את תוצאות הקמפיין הזה והתוצאות היו חד משמעיות: הקמפיין הצליח בכל הפרמטרים התדמיתיים: מודעות, קישור בין המסר למותג, אהדה למותג ובמיוחד כוונת רכישה שגדלה בשיעור של 22% . ואכן קמפיין זה הינו חלק מטרנד של יצרני מוצרי צריכה ( FMCG ) המקצים חלק גדל והולך של תקציב הפרסום שלהם לפרסום באון ליין.

אז תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים: הפרסום באינטרנט עובד.

חיים אורן הוא מנכ"ל חברת אורן המעניקה ייעוץ וליווי לעסקים וחברות בתחומים של: אסטרטגיה שיווקית, מיתוג ופרסום, ופיתוח שיווקי בארץ ובחו"ל.

 

קוחדש במדיה