מטרתנו להנגיש מידע

 

הסבר - אקדמיה (ויקפדיה) היא מוסד לפיתוח, שימור והפצת הידע האנושי, בכל תחומי המדעים לסוגיהם.

מקור המילה מיוונית, על שם חורשת "אקדמוס" מצפון לאתונה, חורשה שהייתה מקודשת לאלת החכמה, אתנה. בחורשה זו הקים אפלטון בסביבות שנת 385 לפנה"ס את האקדמיה האפלטונית במסגרת גימנסיון.

 

משמעות מודרנית כיום המילה "אקדמיה" משמשת לתיאורם של מוסדות מסוגים אחדים:

  • אוניברסיטה - בדרך כלל משמשת המילה לתיאור מכלול האוניברסיטאות.
  • בית ספר גבוה שאינו אוניברסיטה, כגון אקדמיה לציור, אקדמיה צבאית.- (אקדמיה לעיצוב שיער)
  • והאקדמיה שלנו למוסיקה (מלשון מסיקה - ערוץ 97)

 

האקדמיה שלנו מביאה מסר גבוה מעולם הקבלה. 

בנבל קלטי - (דוושות) יש כשבע אוקטבות,  כמו בפסנתר כפול שבעה צלילים,   אומר שיש בנבל 47 מיתרים. 
לנבל שלנו 22
מייתרים = א - ב ג -ד       עדי עד ....ת     
אנחנו מלמדים לנגן תהילים

בתחום התורני,שיתופי פעולה עם ערוצים מתקדמים אחרים.

רציתי להמליץ לכם להצטרף ל "ה" מוסיקאי ש "פיצח את החידה של תהילים"

כל מי שחפץ במוסיקה ומעוניין לקבל "סמיכה" : פנו אליו ישירות דר' רוברט בוק

0544414458 אדם

הובר חוכם

Segway

ישיבה

יאכטות

מטוסים

קייטרינג ומזון

פרסום

נדל"ן

בניה מהירה

רישום סימני מסחר

בוררות

הר ציון

מי אנחנו

דף הבית

צור קשר

\

מצב משומר או הפיכה

 

רמה חברתית- (רמה סוציו-אקונומית) של האוכלוסייה בירושלים מבטא שילוב תכונות בסיסיות של האוכלוסייה. המושג נתפס בצורה אינטואיטיבית במצבים קיצוניים בעיקר דרך האמצעים הכספיים המהווים היבט מרכזי רמת חיים ומסוגלות למשאבים כלכלים אך לא רק.

הרמה החברתית-כלכלית נקבעת בעיקר דרך  חינוך.

      יישוב על פי הגדרתו הינו מקום מאוכלס בקביעות, המקיים את התנאים הבאים:

א.  גרים בו באופן קבוע 40 תושבים קבועים או יותר (עד שנת 1997 התייחסה ההגדרה ל-20 תושבים קבועים).

ב.  בעל מינהל עצמי.

ג.   אינו נמצא בתחום המוניציפלי של יישוב אחר.

ד.            מוסדות התכנון אישרו את הקמתו.

הר ציון הינו מתחם בינלאומי הנאמן על שלושת הדתות כמקום מנוחתו של דוד מלך ישראל,רבבות מבקרים בו מדי שנה חיים בו יד ביד יהודים,נוצרים וערבים המקיימים דו קיום המופר מידי פעם ע"י גורמים קיצונים המבקשים לבטל את האיזון העדין תוך שימוש במסווה ואמתלה של שמירת האיטרס הלאומי במקום, הר ציון אמנם נמצא תחת ריבונות ישראלית - ממשלת ישראל אמורה לשמר את המורשת המפוארת שלנו כלל שבט יהודה - היהודים.

"פורעים חיללו את קבר דוד" צועקות כותרות בעיתון.. כל ספרי  הקודש הוחתמו בשם "אקדמיה המלך דוד" האבסורד שהמתחם כולו נמצא בשלב העברה לוותיקן "הלב של ארץ ישראל" מוחזק בידי "פורעים" ההופכים את יהדותנו לאתרים היסטוריים או במילה אחרת "מוזיאונים"

הקוראן מפרש כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל,לא בכדי פתח רש"י הקדוש בהסבר של המילה בראשית- לפני אלף שנה קיבלנו את הפתרון למצב העכשווי.

אני כתושב המקום ממשיך דרכו של האדמור ד"ר מרדכי גולדשטיין שליט"א שקיבל במסורה את ההשגחה על ההר מידי ש.ז. כהנא ז"ל כיום לאחר 48 שנים בהם העביר האדמו"ר שיעורים קבועים בקבר דוד ולאחר שדאג לשמור על האיזון הדתי במקום אנו עדים למצב בו מדינת ישראל בצורה מגמתית ונפשעת ותחת מסווה של שימור אתרי קודש מוכרים את אדמתנו כאשר המטרה העברת השליטה בהר לידי הוותיקן,הכנסייה בונה באופן עצמאי וכבר נקבע ע"י בית המשפט "צו הריסה" אולם מצב מיצג זה אינו רק נקודתי אלא מגמה רווחת בכל מקום בו יש לכנסיה דריסת רגל.

ישנם ל"ג מצוות שהצטוו עליהם ישראל בכניסתם לארץ. הרב צבי יהודה זצ"ל מחדד את הנקודה המתייחסת לישוב ארץ בדבריו: "המצווה היא שלא תהיה בארץ ישראל אומה אחרת.

"מדברים אלו ברור שהאיסור להפקיר את שטחי ארץ ישראל ביד שלטון אומות אחרות אינו רק מצד לא תחנם, אלא גם מצד ביטול מצוות כיבוש הארץ. על כן, אפילו אם רוב עם ישראל יושב בארצו אלא שהוא עדיין נמצא תחת שלטון של גויים לא קוימה מצות ישוב ארץ ישראל הכללית, וזהו רווח נוסף בהעמדת מלכות."

"מלחמת ההישרדות" שלנו אינה מוכחת בקיום היומיומי אלא מטרתה לשמר את תורת ישראל ולהגשים את חזון אחרית הימים בקביעת מעמדם של ישראל כעם הנבחר שמוביל את הגויים לאור התורה
ע"י הקניית ערכים ומידות הבאות מהכרת האמת .

ע"פ דין תורה הרי נצטונו :

להרוס כל בית עבודה זרה.

להקים מדינה יהודית בכניסתנו לארץ ישראל הארץ מובטחת לנו

וכאן שוב אנו חוזרים אל התכלית הקיומית של כל העולם הזה בכלל והר ציון בפרט חינוך.

הקריאה היא לעם ישראל לתמוך בהקמת מדינה יהודית במדינת ישראל כך ננצל את הטוב,העושר והברכה ביישבנו את הארץ.